Cameo, ktoré skutočne prekvapilo

Teraz nasledujú sľubované OMG momenty. Aby som to trošku objasnil, pôjde o scény, ktoré môžu byť funny, ale hlavnou prioritou je, že boli totálne nečakané. Čím, ako a prečo ma odrovnali zistíte nižšie.


Zombieland – "BM, hádajte ku komu ideme? Žeby Bob Marley? Ešte lepšie, Bill Murray." Tak toho je najlepší príklad dnešnej témy. Takto má vyzerať správne OMG cameo. Lahôdka.
Bill Murray in Zombieland:


Eurotrip. Keď vyšiel, celá SR bola samozrejme pobúrená. Je to už tak dávno, že to bolo v dobe, keď som písal recenzie. A písal som aj Eurotrip. „No pravda bolí, ale aj negatívne reklama, je reklama.“ Tak nejak som to vtedy načmáral. A už vtedy som písal, že najviac som bol prekvapený, nie z vyobrazenia Blavy ako Luníka 9, mimochodom tá scéna bola natáčaná v Čechách, ale z účasti Matta Damona. Tak si to pripomeňme: Scoty doesn´t know, Scoty doesn´t know...aj po tých rokoch je to chytľavé.
Matt Damon in Eurotrip:


''To je TGV?'' Vidieť taxík predbiehať na rovinke TGV musí byť zážitok sam o sebe. Ale vidieť taxík predbiehajúci TGV na rovinke so Rockym ako pasažierom, tak už je iná dimenzia. Dvojka taxi má perfektnú úvodnú pasáž a trojka sa jej približuje. 
Sylvester Stallone in Taxi 3: 


Teraz trošku iná káva. Topher Grace? Hovorí to niekomu niečo? Že ani moc nie? A keď vám poviem 70 show a meno Erik? Hneď začína svitať v makoviciach. Danyho jedenástka, tiež film, ktorý má svoje čaro a rovnako je  na tom seriál 70 show. Je to možno pol roka, čo som dopozeral poslednú sériu a je to asi mesiac, čo som znova videl  11. S tým rozdielom, že tento krát som ho spoznal.
Topher Grace in Oceans 11:



Cameo na pokračovanie? Prečo nie. Oušnova 12, hotelová izba rozmlátená ako vaša hlava v sobotu ráno. Kto to má na svedomí? No predsa Topher. Mal sa objaviť aj v trojke, aby skompletizoval svoj hattrick, ale natáčal Spidermana 3, takže mu jeho roličku vyfúkol Bruce Willis.
Topher Grace in Oceans 12:
cameo vo filmoch


MIB - jednotka je hustá, dvojka trošku redšia. Napriek tomu obsahovala jedno veľké odhalenie. To čo sme všetci iba tušili, Men in black 2 potvrdili – Michael Jackson je (vlastne bol) mimozemšťan, tak ako Elvis. Ale jedným dychom dodávam, že je veľmi pravdepodobné, že sa Michael, rovnako ako Elvis, iba vrátil na domovskú planétu.
Michael Jackson in Men in Black 2:


Nasledujúce cameo dlho unikalo mojej pozornosti. Rýchlo a zbesilo 1 a 2 som pozrel, ale trojku som prvýkrát nedopozeral. Vlastne ešte stále som ju nedopozeral. Ale s príchodom ďalších dielov som sa dočítal, že Diesel  bol aj v trojke. Tak ujo Youtube vždy rád pomôže.
Vin Diesel in Tokio Drift:


Prichádza cameo pre všímavých ľudí. Keď sa natáčalo The Rundown, Arnold bol v okolí a prišiel sa pozrieť ako sa má ďalší nabúchaný svalovec. Slovo dalo slovo a Arnieho príspevok bol na svete.
Arnold Schwarzenegger in The Rundown:



Sean Connery. Už v minulej časti som to načrtol, teraz to dokreslím. Patrick Stewart parodoval Conneryho, ktorý sa zrazu zjavil na konci filmu Robin Hood: Prince of Thieves. Ale so všetkou úctou, Stewart bol lepší.
Sean Connery in Robin Hood: Prince of Thieves:



Nicolas Cage, jeho filmová tvorba je v poslednej dobe síce bohatá, ale kvalita ide inou trasou už od Lor of war. Čo je ironické, pretože to bol skvelý film, ale úplne prepadol. Nuž filmový svet je bitch. Grindhouse je tiež bitch. A to riadna. Na tom filme ľudí najviac upútali trajleri k fiktívnym filmom (no fiktívne, Machetta to dohial na skutočný film), ale ja vám predstavujem  Fu Manchu.
Nicolas Cage in Grindhouse:



Tron Legacy. Daft Punk mali na starosti celý O.S.T., ktorý sa geniálne vydaril. Len tak na okraj, pri písaní blogov ho často počúvam, tak preto majú chlapci malú protekciu. A akú odmenu si títo robotickí muži zažiadali za skomponovanie tohto diela? Maličkosť, predviesť sa vo filme. To nebol problém, keďže kostýmy majú už niekoľko rokov hotové.
Daft Punk in Tron Legacy:

PS: inak sú to tí dvja DJ za oknom v úvode videa, ukážka je dlhšia najmä pre tu atmosféru


Collateral. Film, kde Tom Cruise vyzerá ako dedko zo záhrobia. Jediný pamätný moment je stretnutie so Stathamom. Otázkou iba zostáva. Bol to Frank, The Transporter, alebo nie?
Jason Statham in Collateral:



Eminem. Rapper, ktorý sa vo filmoch často neobjavuje, ak ma kocka neklame - tak hral iba v 8 mile, ešte v nejakej sra*ke a serialy Entourage. Takže prekvapenie, z toho že ho vidím vedľa Sandlera bolo dosť veľké a celkom ušlo.
Eminem in Funny people:



Finišujeme, ale nekončíme. Každý z troch veľkých bohov akcie tu už mal svoj priestor na sebarealizáciu. Ale existuje jedno video, ktoré im vládne všetkým. Kostolná scéna s Expendables, ktorá je splnením mokrého sna všetkých filmových fanúšikov, obľubujúcich neohrozených akčných hrdinov.
Willis, Stallone, Schwarzenegger in Expendables:



Ani keby tí traja velikáni z predchádzajúceho videa spolu splodili 200 potomkov a tí splodili ďalších 1000 a potom sa všetci poskladali do jedného super potomka, tak ani potom nebudú nasledujúcemu bohovi všetkých bohov siahať ani po chodidlo. To preto, že on jediný vie, kde je Šani - Chuck Norris.

Categories: ,