Aj oskarové herečky majú nudné filmy

Mladá doktorka zradená svojim priateľom / manželom, alebo čo jej to bol, si samučká hľadá podnájom, kde by zložila kosti na noc. Natrafí na veľmi lákavú až podozrivú ponuku prenájmu. Na pohľad sympatický správca  jej ochotne všetko vysvetlí a už sa aj sťahuje. Lenže na novom apartmáne niečo nesedí. Juliet má stále pocit, že tam nie je sama. A má pravdu. 
Film Intímna pasca

Jednoduché ako facka. Námet v opozícii voči originalite, nepresvedčivé herecké výkony, málo hororových úchylností, žiadna mystéria, vyschnutá studňa s nápadmi. Prostoduchá dráma bez štipky zaujímavejších momentov. Istý náznak formou jedného spätného pretočenia deja tam bol, ale vyhorel sťa fakľa skôr, ako sa začal realizovať v niečo pozerateľné.
Hilary Swank vo filme Intímna pasca

Hilary Swank. Táto herečka podľa mňa už dávno nevyžaruje charizmu ako za mlada, nemá ten správny grip alebo aspoň sexepíl, ktorým by ma dokázala opantať. Keď tak z fleku rozmýšľam,  nedokážem si vybaviť, čo i len jediný film, v ktorom účinkovala. Keby som si neprečítal v úvodných titulkoch, že je to ona, tak ju asi ani nespoznám.

Väčšie vzrušenie som zažil, keď som zočil Christophera Leeho. Áno, použil som v jednej vete slovo vzrušenie a chlap. A to nie som gay. Ak viete, o koho ide, tak sa chápeme. Na obraze sa mihne iba dva-trikrát, napriek tomu je príjemné vidieť, že ešte dokáže nechať svoj odkaz v ďaľšom filme. Aj keď to v tomto prípade nebola najšťastnejšia voľba. Žiaľ, senilita už asi začína úradovať...
Christopher Lee natáča filmy aj v pokročilom veku

Hodnotenie: Intímna pasca

Ak ste sa vybrali do kina a nejaká záhadná sila vás dotlačila kúpiť si lístok na toto, tak odbočte do vedľajšej sály, kde sa premieta Drive a modlite sa, aby si to uvádzačka nevšimla.