Film Your Highness nenaplnil očakávania

Je to už pekná chvíľka, čo som prestal pozerať traileri na filmy, na ktoré sa teším. Dôvod? Jednoduchý. Nerád si kazím prekvapenie. Pri Your Heighness som túto tradíciu porušil, a tak to aj dopadlo.

O Your Highness som sa dozvedel cez Natalie Portman. Bolo to v čaše Čiernej Labute. Vtedy som brázdil IMDB, aby som pozrel, čo má v pláne.  A keďže Thor bol božský, moje očakávania od Your Highness boli gigantické. Vyzeralo to ako geniálny nápad urobiť fantasy, ktoré bude mat príbeh a pritom si dokáže vystreliť zo žánrových klišé.

Škoda, že iba vyzeralo...

Čo k tomu povedať a neuraziť. Asi toľko, že som to prvý raz vypol po 10 minútach. Tým by mohlo byť povedané všetko.To sa mi nestalo už pár rokov. No nakoniec som do toho šiel znova. Zasmial som sa iba sporadicky, dalo by sa to spočítať prstoch ruky vyslúžilého drevorubača na invalidnom dôchodku.

Teenegerske vtípky, sex narážky, fuck, fuck, fuck... chcelo by to lepšie rozloženie a lepšie hlášky, frky, pamätnejšie okamihy. Dopozeral som to pred hodinkou a v pamäti mi utkveli asi dve scény. Asi preto, že boli v traileri. Počkať, už iba jedna a zahmlieva sa.

Bratská dvojica mi neprišla moc vtipná, Franco má aj lepšie veci za sebou, Natálka nastupuje až v druhej polovici, Zoe Deschnalel moc nepoznám, tak sa mi najviac pozdával Courtney – poskok, toho brata, ktorého meno si nepamätám.

Hodnotenie: Your Highness

Moje očakávania sa nenaplnili. Dúfam, že rovnako nedopadnú Aliens vs Cowboys, kde som tiež neodolal malej ochutnávke popredu. To by som sa musel zatvoriť niekde do hybernačnej komory v pivnici, aby som toto prekliatie nepreniesol aj na budúcoročných The Avengers alebo The Dark knight rises.